onsdag 7. oktober 2009

Denne korte uke..

Dette var en kort uke for meg. Mandagen gikk bort til å være syk og sove. Tirsdagen var jeg fortsatt syk, men jeg dro faktisk på skola. Og nå har vi høstferie!
Da jeg stod opp i dag, hadde jeg en ekstrem lørdagsfølelse. Sikkert fordi det ikke var skoledag.
Jeg og mamma dro på Tia med tre søppelsekker klær som skulle gis bort. Ikke skjønner jeg at folk i det hele tatt kjøper brukte klær der. Det er noe jeg ALDRI ville gjort. Uansett, jeg fikk en idol-film fra 2003 der.

Så dro vi i gata. Og der fikk jeg nye vintersko :D
Så dro vi på Rema, og så dro vi hjem.

Da jeg kom hjem, så jeg litt på Sex and the City, Idol og Frustrerte Fruer. Så ble klokka fem, og jeg gikk ned på pcen og fikk mamma til å bestille skolegenser for Røsvik Skole :D Ikke det at logoen er spesielt fin -.-

Da det ble kveld, sånn i ti-tida, ringte Karoline. Hun spurte om jeg ville komme, og det sa jeg jo ikke nei til. Jeg pakket og gikk.
Vi så House og da det var ferdig, gikk vi for å legge oss. Nå er klokka ett (på natta) og Karoline sover. Jeg derimot (A). Jeg sitter på facebook og missbimbo og koser meg :D
Men snart må vel jeg og legge meg.










Over og ut!

Ingen kommentarer: