lørdag 3. oktober 2009

Oppsummering av uka

Det har gått tre eller fire dager siden Rebekka og Kaja kommenterte den manglende bloggskrivingen..

Denne uka har vært en ganske kort uke.. På mandagen hadde vi vanlig mandag :)
Men på tirsdagen hadde vi samfunnsfagprøve. Kapittel 6, 7, 8 og 9. Jeg kan ikke egentlig uttale meg om hvodan det gikk, så jeg må nok vente til vi får den. På onsdag hadde vi matteprøve i førstetimen. Vi hadde fått to timer til prøven, men da vi fikk oppgavene, stusset jeg litt. Det var bare fem oppgaver på arket (selvfølgelig med a,b og c-oppgaver). Og dette skulle vi bruke to timer på?
Noe med meg er at stemmen min blir helt rar hvis jeg ikke snakker på en stund, så når jeg skulle be om nytt ark måtte jeg heller rekke opp handa, men mattelærern satt bare og så ned i arket sitt hele tiden. Og når hun hadde hjulpet noen helt fremst, gikk hun tilbake til kateteret UTEN å se rundt i klasserommet. Jeg fikk vondt i arma av og holde den oppe så lenge. 25 minutter mer nøyaktig siden jeg satt og så på klokka en god del av tiden. Jeg lagde også et par tegninger på kladdearket. Et par smilefjes og en kul utgave av mannen med ljåen.

Prøven hadde bare tatt ca. 1 time så det ble litt fri etter det. Jeg satt nede og så på de som spilte bortennis og Andreas rulet x)
Resten av dagen husker jeg ikke.

Torsdag og Fredag var jeg hjemme fra skolen :(
Det er ganske rart... På Røsvik skole var det skikkelig deilig å være hjemme fra skolen. Men nå er det bare kjedelig. Jeg vil mye heller være på skolen enn hjemme. Utenom feriene dag :D
Uansett, jeg var/er syk. Og det hater jeg. Altså jeg har den høstforkjølelsen, men det IKKE morsomt. I går klarte jeg bare å prate i en tone liksom...

Mens jeg har vært syk har jeg måttet ligge å sove så mye. Men når jeg har vært våken har det gått i Repsils og Sex and the City. Faktisk på to dager har jeg begynt på den tredje sesongen og mine planer er å se alle seks igjen (for tredje gang).

Nå hører jeg på musikk. Det går i WASP, Emilie Autumn og Avenged Sevenfold. Så må jeg rydde litt før mamma og Johannes kommer hjem. Så skal jeg opp å fortsette med sesongene :D

Blogges :D

Ingen kommentarer: