fredag 16. oktober 2009

Fredag 16. oktober 2009


I dag er det fredag, faktisk. Jeg tenkte på å skulke i dag da jeg skulle stå opp. Men jeg fant ut at det var ingen god idè, så jeg stod opp. Siden jeg hadde sovet en halvtime lengre enn vanlig, fikk jeg litt dårlig tid, men det gikk bra. Men jeg fikk altså ikke spist frokost.

På skolen startet vi dagen med to timer nynorsk. La meg bare fortelle med en gang at det ikke er noe for meg. Så hadde vi matte. Noe som må ha vært min mest effektime mattetime denne uka (selv om jeg bare fikk gjort en oppgave).
Etter mat skulle vi ha engelsk studietime. Det resulterte i nok en fritime.

Så i sistetimen hadde vi gym. Klassen ble delt opp i to grupper. Den ene gruppa skulle spille badminton i gymsalen. Den andre skulle være på treningsrommet og bruke tredemøllene og styrketreningsapparatene. Jeg, Annika, Kaja, Emilie og Julianne, blant annet, kom på den andre gruppa. Vi begynte med tredemølla i fem minutter før vi tok fatt på de andre tingene.

Det var en hard time, men vi hadde jo ikke lærer der (han kom inn en gang) og vi fikk jo velge selv hva vi skulle gjøre. De siste 20 minuttene brukte jeg tredemølla. Det var tungt, men gøy. Og jeg fikk elektrisk hår :D

Da gymtimen var ferdig og alt, gikk jeg og Kaja opp i biblioteket/kantina og satt oss i sofaen. Etter en halvtime gikk Kaja, og det er nå et kvarter siden.
Nå sitter jeg her og hører på musikk. Så tror jeg at jeg skal gå ned til Shell om et kvarter eller 20 minutter.

Når jeg kommer hjem, skal jeg se film kanskje. Jeg lånte "Prinsesse på prøve 2" :D
Så skal jeg legge meg tidlig og sove leeenge!
^^

Ingen kommentarer: