lørdag 7. november 2009

Helg! :D

Nå er det faktisk lørdag. Og endelig helg! Det var skikkelig godt å sove!
I går sa jeg at jeg ikke skulle røre meg ut fra senga før kl. 1200. i dag. Og det gjorde jeg heller ikke :D
Faktisk stod jeg opp kvart over tolv.

Jeg hørte på TheVoice mens jeg spilte Roller Coaster Tycoon 2! Det beste :D

Jeg, mamma og Johannes var på Fauske i tre-tiden i dag. Først var vi på rema, så dro vi til Leivset og slapp av Johannes for helga. Så dro vi hjem og jeg fikk se mamma i et antrekk jeg ikke trenger å se på nytt med det første... Hun skulle visst på fest på eldresenteret..
"Å e ska både søng å dans".

Så nå er jeg alene hjemme. Wenche skal sove her i natt og i morgen i tre-tiden skal jeg sitte på med Mette som har vært på kor-seminar også skal vi til Leivset og spise middag :D
Tenk, så hyggelig =)

I kveld er det visst bare tv og rollercoaster. Jeg har pizza og brus, men jeg tror ikke jeg skal spise pizza. Jeg kan bare drikke litt brus i stedet, for jeg er ikke sulten ^^

Og siden jeg hørte på "Marilyn Manson - This is Halloween" i stad, fikk jeg lyst til å se "The Nightmare Before Christmas"..
Kanskje jeg skal gjøre det. Også må jeg huske å sende det armbåndet til Sten Jørgen :)

Ingen kommentarer: