mandag 30. november 2009

Mandag og ny uke

Mandag. Ny skoleuke.
I natt ble jeg liggende til halv to. Jeg så på noe bra på TV.
Men det var overraskende at jeg faktisk ikke hadde noen problemer med å stå opp kl. 0600.

Så, selvom jeg fortsatt er syk, måtte jeg på skolen. Ikke at det å være ute hjelper meg noe særlig.
Uansett, jeg gikk til busskuret og der var Karoline. Vi ventet på bussen, og når den kom, gikk vi inn og fant ut at det var en helt ny buss! Det var et slags digitalt busskort-stikke-inn-ting-dingseboms.
Setene var blå, og de var myk. Pluss at de hadde nakkestøtter. Ståhåndtakene så faktisk ikke ut som om de var håndlaget på sløyden, og de hammer-tingene for å slå ut ruta var ikke tapet fast i taket. Vinduene var rene, uten merker fra dingene.

Selvom det var en ny bybuss, var den veldig mye bedre enn den forrige.

På skolen har jeg ikke gjort så mye. For jeg har rotet bort brillene, så jeg ser ikke hva som skjer på tavla, men heldigvis er -->Rebekka<-- her slik at jeg kan få notatene :D

Jeg får snart bestillingen fra platekompaniet og det må jeg si at det gleder jeg meg til!! :D
Jeg bestilte også en CD-plate: Paramore - Brand New Eyes.



Nå er det sistetimen. Klokka er fem på tre og snart skal jeg hjem. Torbjørn sa at vi skulle få gå tidlig i dag, hohoho :D
Vi har om golfstrømmen og noe annet med elver og SV. Alstå ikke partiet.

IIIH, bloggggs

Ingen kommentarer: