onsdag 2. desember 2009

Begravelse, skole og skole

I går var jeg i begravelse. Til Sigurd.
Men før det altså, sov jeg til halv ti, og det var deilig :D

Selve kirkegreia var litt rar, det var visst en pinsemenighetsbegravelse. Johannes sovna faktisk og mamma klarte ikke å vekke han. Det var sånn Torleif-stil med hodet.

Da vi kom opp til kiregården var det iskaldt. Presten sa et par ord og de syngte en sang, så heiste de han ned i jorden. Så gikk vi for å si "kondolerer" å gi dem en klem.

Så bar det videre til skolen. Jeg ble kjørt og da jeg kom fram, var resten av klassen midt i en film. Så jeg skjønte ingenting av filmen.

Da filmen var ferdig, gikk jeg og Rebekka ned i gata. Jeg kjøpte litt voksenlakris og så kom mamma og hentet oss.

Da jeg kom hjem, hadde jeg ikke lang tid før jeg skulle på nissemarsj. Det var ikke morsomt. Siden jeg enda ikke har blitt frisk, og jeg måtte springe i snøen og faktisk ligge i den og.
Jeg er sjokkert over hvordan "onga nu tell dags" oppfører seg. De ropte "zombie-nisser" og "drittnisser" etter oss og hev snøballer på oss. Så jeg gikk usett ned til samfunnshuset igjen. Der fikk vi gratis grøt.

Så gikk jeg en tur på klubben sammen med Sandra, den er blitt ELENDIG. Det var fire folk der elns.
Så gikk jeg hjem for å øve på samfunnsfagprøven. Jeg så "Bruder i krig" og fire episoder av Jul i Blåfjell.
Jeg fikk faktisk lest igjennom begge kapitlene en gang før jeg sovna.

I dag har vi hatt to timer matte, som btw. var kjempekjedelig. Så haEgdde vi samfunnsfagprøve nå i tredjetimen. Jeg synes faktisk det gikk ganske bra. Det var om sosialisering, sammfunn, typisk norsk, globalisering, sekularisering og alt det der. Det eneste jeg glemte var alle fem samfunnsprossessene.

I dag skal jeg forghåpentligvis se litt film.
Og på fredagen har vi norsk (bokmål) heldagsprøve.

Men nå er det mat, så vi blogges senere :D

Ingen kommentarer: