torsdag 31. desember 2009

2010

Da var et helt nytt og ubrukt år satt i gang. Det har vært en unormal romjul og nyttårsaften "i år".
Jeg har nesten bare vært i Hammerfall og mamma driver enda på å maser om at jeg skal vaske rommet mitt. I dag sa hun at jeg kom til å bli kastet ut om jeg ikke gjør det i morgen (eller egentlig i dag..)

I går hadde jeg sovet til 7 på kvelden etter jeg hadde vært våken i 28 timer. Så det ble ikke så mye action. Jeg skulle få plukkfisk til middag, men det så så tvilsomt ut at jeg heller spiste potet (A).

I dag, derimot, stod jeg opp i 6-7 tida. Jeg tegnet litt og jeg og bestemor satt og hørte på morgenradio (H)
I 10-tiden dro jeg og Pappa til Fauske. Vi kjøpte fyrverkeri og var på Ica.
Da vi kom tilbake, spiste vi middag noen timer senere. Det var en slags gryterett med hjortekjøtt. Så fikk vi pizza senere på kvelden. Jeg og bestemor så en morsom film som heter "My big, fat, greek wedding". Heheheh

Da klokka nærmet seg 12, gikk vi ut. Jeg og Johannes hadde delt en "dynamitt-harry". Selvom han var på Fauske. Uansett, det ble fyrt opp litt grisehyl, kjempeveps, noen blinkelys og andre små-lys-hylende-nyttårs-tenne-på-dubeditter.
Så tente vi på en boks med vanlig fyrverkeri. Det varte ikke så lenge, men det var fint. Det var egentlig det hele, for fra Hammerfall fikk vi ikke med oss så mye mer.

Da vi kom inn etter dette, satt vi og pratet. Og jeg satt og "rulte" på Google Maps på telefonen. Jeg skulle finne et hus der noen slektninger bor i USA i Everton eller hvilken slags by det var. Jeg husker i allefall at det var ved et vann som heter Silver Lake.

Nå er klokka fem på to, og jeg skal vurdere å legge meg. Men først må jeg jo sjekke til min kjære bimbo :D
Heh

GODT NYTTÅR!! ;D
Blogges ;p

Ingen kommentarer: