mandag 28. desember 2009

hahahammerfall

I natten er det ikke mange som er våken.. Det kan jeg trygt si siden klokka er ti over halv 6 (på natta).. Jeg har enda ikke lagt meg, og det har jeg heller ikke tenkt til, siden jeg må "opp" i 10-11 tida..
Eneste personen som er våken, som jeg kan prate med, er Sigve.. heh

Men uansett..
I går (det vil si at jeg ikke enda har gått over til "ny dag etter midnatt") dro jeg til Hammerfall for å slippe unna å vaske rommet mitt. Eller ikke bare derfor, jeg og pappa skulle på kino å se New Moon. Den begynte kl. 18.45.. Så vi var i Hammerfall først. Da så jeg litt film, jeg så Jeg, meg og Irene, Operasjon barnevakt og Istid (1).

Da kinoen var ferdig, sa jeg at jeg allerede hadde sett filmen før (A)

Den natta, overnattet jeg i Hammerfall fordi jeg ikke gadd å dra hjem.
Så i dag har jeg sett film. Jeg har sett Fun with Dick and Jane, Nattseilere og I am Legend.
Så kom jeg hjem i kveld, men jeg skal tilbake i morgen og kanskje jeg skal være der til i morgen. Men jeg er ikke sikker...

Så i natt har jeg hørt på musikk.. Og snakket med Sigve, vært på missbimbo og facebook og nettby (det vanlige..)
Jeg er ikke sikker på hva jeg skal gjøre resten av tiden, men jeg hører rare lyder i gangen, så jeg tror at jeg skal gå opp på rommet mitt å se film. Der føler jeg meg trygg for SPØKELSER!

Men uansett.. Natta


Åååå, di forlørrva sjymærr! Hær legge du på strannja såmm ei annja forbannja bademadånna!

Ingen kommentarer: