onsdag 9. desember 2009

Romrydding og skolesaker

I går var jeg kjempeflink! Jeg ryddet mer enn halve rommet mitt.
I dag skal jeg rydde litt mer og forhåpentligvis blir jeg ferdig i morgen. Vi skal jo ha besøk i helgen og da kan det jo ikke være så rotete at man må lage seg en sti som man hopper igjennom for å komme seg til senga ;o

Men... I dag fikk vi svarene på oppgavene om nordlys fra viten.no. Jeg fikk 5! :D
Og jeg hadde ikke med meg gymtøy i dag heller. Det var ikke med vilje.

I morgen skal vi ha engelsk heldagsprøve, så jeg snakket med engelsklæreren og fikk låne filmen "The wind that shakes the barley". Den skulle vi visst kanskje ha en oppgave om, og siden jeg var i begravelse på tirsdagen, fikk jeg ikke med meg hele filmen.. :D

Nå er skoledagen ferdig og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre..
:o

Ingen kommentarer: