søndag 20. desember 2009

Ukenytt

AH, endelig er det juleferie. Eller, det er jo faktisk andre dagen av juleferien..
Denne siste uka har det vært mattetentamen og ganske avslappende fra hvordan det har vært. Vi hadde fri på torsdagen og på fredagen var det juleavsluttning.

Det var kjempebra juleavsluttning på skola. Vi begynte dagen kl. 0800.. Da vi kom til skola.
Vi ordnet pultene og hele klassen spiste julefrokost og hørte på julemusikk som Gunnar hadde med...
Så hadde Lana og Stine ordnet en quiz (for de som hadde fulgt med i timene..).
Da vi var ferdige med frokosten, ryddet vi klasserommet og gikk til kantina.
Der var det noen opptreden-greier.. Det var bra!
Så var vi ferdige ca kl. halv ellve..

Jeg, Rebekka, Kaja, Kjell, Mathias, Andreas og Steffen gikk ned til gata. Og satt der helt til vi skulle ta tidligbussen til Røsvik :D

I går hadde Johannes barneselskap -.-
På kvelden var bestemor og bestefar, Vidar, Mettte og Bjørk på besøk.

I dag har jeg lastet ned iTunes så nå har jeg endelig ny musikk på iPoden.. Så har jeg vært på facebook og diskutert med Sigve :D

Nå skal jeg opp å se Jul i Blåfjell.. :D

[:]

Ingen kommentarer: