lørdag 26. desember 2009

Disse juletider...

I denne juletid har jeg visst ikke skrevet så mye.. Sikkert fordi jeg har vært "stengt inne" med å rydde og vaske rommet. TAKK for at jeg bare får sove 8 timer hver natt :(

Uansett, julaften var en uvanlig dag. Jeg ble jo satt til å rydde rommet mitt. Så dro jeg kl. 4 i kirka med pappa og bestemor. Da det var ferdig, dro jeg hjem, og vi dro til Fauske for å spise middag med den andre bestemor og bestefar og oldemor. Så var det dessert og "kaffe" (!)

De åpnet julegaver, så dro jeg og mamma hjem igjen. Der åpnet vi julegaver. Jeg fikk ganske mye må jeg si.. Men vi åpnet ikke før i 1o-tiden.
Jeg ble veldig fornøyd med gavene :D Altså jeg fikk ganske mye godteri må jeg si.. Hos bestemor og bestefar (på Fauske..) fikk jeg et gavekort på Cubus på 700 kr og en pakke Ferrero Rocher..
Første juledag dro Johannes og Mamma til Fauske på fast første nyttårsdag-middag. Men jeg dro til Hammerfall hvor vi skulle spise kokt laks. Og du kan tro jeg ble stor i øynene da Bestemor kom med en vinflaske og sa at jeg skulle få smake hvitvin til maten og at den var "bare" på 9.9 %
Haha, jeg smakte det jo og det var dritstygt!
Så var det iskrem, gele, vaniljesaus og godteri (!) til dessert.
Senere så jeg en film. Eller jeg begynte på en. Jeg har sett den før, Operasjon barnevakt. Men så kom Mamma og jeg måtte dra hjem.

I dag har vi vært på kino og sett "Alvin og gjengen 2". Den var faktisk bra :D
I morgen skal jeg og pappa til Fauske å se "New Moon". Jeg har jo sett den før, men hva gjør så det?

Nå har jeg kommet til level 24 på missbimbo :D Og jeg spiller "Virtual Villagers - The Secret City. HOHO for et bra spill og jeg har kommet over halvveis i spillet. Det er litt vanskelig for man må tenke masse, men det må jo ikke være for lett heller. Da er det IKKE noe morsomt.Men nå gidder jeg ikke å blogge mer, før det skjer noe av interesse :P

Ingen kommentarer: