mandag 23. november 2009

Mandaag

Ja, så er det mandag igjen. En helt ny uke uten fri..
Jeg må si at jeg savner det å kunne sove til 12 (selv om jeg gjorde det i går).
I dag startet vi med en engelsktime der vi satt og skrev av en presentasjon i 50 minutter. Så viste vi ikke engang leksa til i dag :O Som jeg hadde gjort..

Så i de to neste timene hadde vi naturfag 1. Vi skulle lage fuktighetskrem. Det var ikke så vanskelig, men så skulle vi røre kraftig og det var tungt. Så satt jeg litt på facebook og spilte Country Life. Da rørte Rebekka. For vi var delt i grupper.
Jeg satt og ordnet på gården min før jeg plutselig hørte en lyd fra Rebekka. Hun hadde rørt hull i glasset og all fuktighetskremen rant ut på gulvet og på buksa hennes. Alle lo og vi ble senter for oppmerksomheten..
Så var det bare å tørke...

Etter mat hadde vi norsk og fikk tilbake nynorsk halvdagsprøve. Gunnar sa at det var veldig dårlig. Og av alle 23 leverte prøver, var 8 av dem en 2. Ikke at jeg følte meg truffet, for det gjorde jeg ikke.
Jeg fikk nemlig 4-, noe som jeg visste. Vi skulle rette prøven, men det endte med at 1 av 3 sider ble rettet.

Nå skal vi ha klassens time, så geografi. Så når jeg kommer hjem skal jeg ikke gjøre noe. Mamma er nemlig på kor i kveld og da blir det endelig stille i huset.

Ingen kommentarer: