tirsdag 24. november 2009

iform, cluedo og skole

I går kveld, etter jeg kom hjem fra skolen, dro jeg til Rebekka. Jeg var invitert på iform-middag :D
Jeg kom til og med ti minutter før tiden (noe jeg ikke akkurat er kjent for).. Det var veldig godt og jeg fikk julebrus.
Da middagen var ferdig, gikk jeg og Rebekka ned på hennes rom og vi så to eller tre episoder Frustrerte Fruer. Så ringte bjella og vi gikk opp. Da var klokka btw. 20.00.
Vi spiste litt hermetisk frukt først, til dessert. Så gikk vi på kjøkkenet og la ut spillebrettet på bordet. Vi skulle spille Cluedo.
Maria bruke kanskje en halvtime på å lese og forklare spillereglene, mens Richard lå på sofaen.
Rigmor hadde vansker med å forstå så vi måtte "prøvespille" i noen minutter kanskje tre/fire ganger!

Uansett, da vi hadde spilt ferdig (og Richard vant), gikk jeg og Rebekka ned og så resten av Frustrerte Fruer-episoden. Så gikk jeg hjem.


I dag var det nesten så jeg ikke gadd å stå opp. Men jeg gjorde det!
Vi har hatt samfunnsfag, fransk og nå har vi engelsk. Uansett. JEG VIL HJEM! :D

Ingen kommentarer: