søndag 22. mars 2009

Det eneste som skjer

Hmm.. Igjen er det lenge siden siste blogginnlegg..
Men egentlig er det ikke så mye å skrive om. Det er jo nesten ingenting som skjer i Rassvika!
Så jeg kan jo fortelle alt som har skjedd de siste dagene skikkelig fort.

Vel, det eneste som skjer er skole - hjem - pc - besøk - sove
Men på fredagen hadde vi nynorsktentamen. Det var utroolig kjedelig. Jeg tenker at det kunne gått mye bedre.. Men det gjorde det altså da ikke..
Og i morgen skal vi ha engelsktentamen, og på tirsdagen skal vi ha norsktentamen og på onsdag skal vi ha mattetentamen.
Stakkars oss
Vel, utenom all skolepraten så sitter jeg jo også på missbimbo. Jeg har kommet til level 10.. Og jeg har så altfor lite å gjøre om dagene at bimboen min har over 120 i IQ
Da snakker man fritids. Fortsatt skifter jeg klær på henne "tusenvis" av ganger per dag!
Så slenger jeg med et bilde som er akkurat nå.
Vel, egentlig skal de to bildene bytte plass

Ingen kommentarer: