tirsdag 17. mars 2009

En hel dag

Jeg starter dette blogginnlegget med å si til de som ikke gidder å se etter og de som ikke bryr seg at jeg ikke har blogget siden lørdagen. Det er så interessant! Nei.
Men i allefall er jeg nødt å skrive i allefall litt.

Grunnen til at jeg ikke blogget i går var fordi jeg sovnet i åttetiden på kvelden. Egentlig skal jeg være glad for det for i dag stod jeg opp kl. 0650 av meg selv. Og jeg hadde ikke gjort leksene! Så det startet med at jeg skrev evalueringa av Elevbedriften Hotness som skulle vært ferdig fredag 6. februar elns. Så det ble ikke tid til matteleksa siden jeg var ferdig kl. 0755. Og da skulle jeg pakke sekken, PCen, lage skolemat og alt det der.. Så i førstetimen hadde vi KRL. Rett før det ringte inn fikk jeg rekkefølgen på bud nr. 7 og 8. (Du skal ikke stjele og Du skal ikke lyve).
I friminuttet gjorde jeg matteleksa.
Så i andretimen hadde vi samfunnsfag og prøve om alle hovedstedene i Europa. Jeg hadde ikke øvd, men jeg tror det gikk veldig bra. Og i tredjetimen hadde vi matte. Så heldig som vi var for en gangs skyld skulle vi ta sprøyte. Den vi tok i tredjeklassen. Jeg var så redd siden jeg har sprøyteskrekk. Og jeg og Kaja (min "sprøytepartner") var de siste. Vel det var jo bare to grupper. Therese og Rebekka og jeg og Kaja. Det gjorde jo ikke noe bedre at jeg var kvalm, frøys og hakket tenner og alt det der, når Therese og Rebekka satt inne der og lo.
Da jeg og Kaja skulle inn ble jeg enda mer nervøs. Ragnhild skulle sette sprøyte og en sånn ikke-helsesøster skulle gjøre det på Kaja. Det var IKKE godt å få den sprøyta. Hele høyrearma ble slapp og kjentes tung ut. Og når jeg prøvde å skrive fikk jeg vondt i håndleddet.
Det gikk over etterhvert og jeg fikk gjort leksene til resten av dagen (norsk og nami).

Da jeg kom hjem skulle vi ha torsketunge til middag (>.<)
Det er så stygt! Jeg måtte spise en. Guffe.
Så dro jeg og Sandra til Ulf. Jeg tok med Pooshan. Åhh, jeg måtte bære han hele veien og det var tungt! Han veier nesten seks kilo + at jeg måtte gå rett i ryggen. Det gjorde det jo heller ikke noe bedre at han var redd og at det kom biler forbi. Men vi kom fram. Hos Ulf satt jeg og Sandra å så på Disney Channel i ca. 3 eller 4 timer. Så skulle Ulf kjøre meg hjem siden jeg bar på en livredd pus. Men så skulle Karoline hentes i Ånsvik. Så da måtte Pooshan være enda lengre i bilen. Han var så redd at han var varm på potene, og han hadde kjeften åpen. Så begynte han å pipe. Jeg syntes så synd på han at når vi kom hjem fikk han nytt vann, fylt opp skål med tørrmat og en hel boks med våt kattemat.
Så nå har han hvilt og skal ut på musejakt.

Og jeg bør vel helst sette i gang med leksene hvis jeg skal sove i natt. Jeg er trøtt og klokka er 2213.
Huff. Skolen tærer all livsenergi ut av meg (>.<)
Tss.. Blogges! ;D

Ingen kommentarer: