tirsdag 3. mars 2009

(>.<)

Og igjen sitter jeg her uten å huske noe fra de siste dagene...
Og som vanlig må jeg vel heller nøye meg med å skrive det som har skjedd akkurat i dag.
Så:

I dag stod jeg faktisk opp kl. 0740. Så gjorde jeg klar sekken og alt det der for så å finne ut at jeg hadde glemt å gjøre leksene! Så jeg måtte opp med PCen og skrive ned bud nr. 3 og 4 (av de ti bud) på en lapp slik at jeg kunne øve mens jeg gikk til skolen.
Og jeg kom faktisk ikke for sent heller. Ikke dårlig, ikke dårlig. Siden jeg hadde øvd på skoleveien kunne jeg faktisk budene da det ble time. Og gjett hvem som måtte si det tredje budet først!
Vel. I friminuttene ble leksene gjort og jeg kom meg unna skoledagen med ett glemmekryss (matte!).

Da jeg kom hjem så jeg ekstramaterialet til "Sleepy Hollow". Så dro vi til Fauske der jeg fikk en bok: "Skalden Skurres Historier". Da jeg kom hjem dro jeg en tur med Tyra. Først til brua og til bake, så til Nes og hjem igjen. Deretter gikk jeg opp på rommet mitt og gjorde alle leksene utenom matteleksa. Den skal jeg gjøre snart (Jeg lover!).

Vel og ellers har jeg ekstremt lite å gjøre. For å si det på denne måten: Jeg har vært på www.missbimbo.com i nesten hele dag. Og da snakker man virkelig fritids! :o
Så sitter jeg ellers på facebook.

"i skrivende stund" kommer jeg faktisk på at i går, så var jeg og Tina på et møte på Straumen. Et skikkelig kjedelig møte om sånn oppkjøringsgreier. Og trafikkalt grunnkurs osv.
På slutten fikk vi en eske hver (alle som var der) med to bilspeil, en L og to L-klistremerker. Ja og et slags hefte (som jeg ikke har åpnet :p )

Vel, og det var det jeg husker.
Blogges! :)

Ingen kommentarer: