lørdag 14. mars 2009

Nok en gang 2 og en halv dager i 1 smekk

Torsdag:

Da jeg logget av skulle vi ut. Vi skulle til Darbu for å hente noen ting i et lagerrom. Jeg skulle ta med en lego-politibil og WALL-E til Johannes. Da vi dro tilbake til Kongsberg skulle vi spise en plass. Så dro vi på en sånn dings som heter Morten og Mona elns. Der fikk jeg nachos. Hihi.
Da vi dro tilbake igjen vet jeg ikke riktig hva jeg gjorde resten av dagen. Jeg tror jeg satt på PCen hele tiden. Men i allefall vet jeg at jeg ikke fikk sove før i firetida på natta.

Fredag:

Jeg stod opp kl. 1000. Bare fordi jeg måtte. Så spiste jeg frokost, pakket resten av kofferten min og så dro vi til togstasjonen i Kongsberg. Vi tok et tog til Oslo S. Da vi kom fram leide vi et slags rom på togstasjonen for å ha bagasjen i. Det var dyrt! :O
Så gikk vi ut til den der Karl Johans gate. Da vi nesten var med slottet ringte Lill.
Da vi la på skulle jeg ta noen turist-bilder. Jeg tok bildet av slottet, en duske-mann, universitetet og stortinget... :O Skikkelig "Jeg har aldri sett dette før! Jeg må ta bilder". Men faktisk hadde jeg sett alt før x]














Skikkelig turist-bilder xD
Men i allefall. Det var en pakkis-kjerring som kom med en rose. Så gikk jeg forbi og hun kom etter meg mens hun sa "plis plis, ta i mot". Men sånner slasker har jeg vært borti før. Man må jo betale for rosa. Hehe, det er da man skal ta rosa å gå derfra. Altså uten å gi penger.
Men da vi hadde gått enda et stykke ned den der gata kom vi til Freia-klokka. Og den må man jo bare ta bilde av :D




Så gikk vi til Arkaden. Så gikk jeg på BodyMap. FinFine butikken :)
Der gikk jeg og så på alle de fine tingene jeg ikke hadde råd til. Men så kom pappa med lommeboka si. Jeg fikk han til å kjøpe et rødt og svart skjerf til meg. Og det kostet 199 kroner.. Ikke så mye i forhold til alt det andre de hadde der.

Da klokka ble nesten fire gikk vi tilbake til Oslo S. Så tok vi flytoget til Gardemoen. Så skrev jeg ut billetten og sjekket inn bagasjen min. Deretter gikk vi inn i sikkerhetskontrollen. Da vi var inne gikk vi på Pizza Hut. Der bestilte vi jo pizza. Jeg klarte bare ett stykke. Så ventet vi. Og ventet.
Da flyet ble forsinket en halvtime måtte vi jo så klart vente mer. Og selvfølgelig var det ingen sitteplasser igjen så vi måtte gå 4 utganger bort for å finne en ledig stol.
Da flyet endelig kom og jeg gikk ombord måtte vi vente i en lang kø før vi faktisk fikk komme inn i selve køen. Så skulle jeg sitte i sete 07B. I mellom en gammel feit dame og en middelaldrene mann som satt og brifet med sin HTC-telefon.. Og den ekle dama jeg satt ved siden av satt å snøt seg og hostet. Så tok hun i maten, kaffekoppen og boka si rett etterpå. Enda hun hadde hatt fingrene i nesa (>.<)
Så i tillegg bestilte hun en "shiiabatta" som stinket noe inni h... Så i et kvarter satt jeg og pustet med kjeften.
Da flyet skulle gå nedover fikk jeg vondt i hele høyresiden av hodet helt ned til nakken. Og da vi kom fram spredte det seg til hele hodet (og ned til nakken altså). Det er det jeg hater med å fly. Det skjer hver eneste gang!
Vel. Da jeg kom hjem tok jeg en paracet og så Sweeney Todd. Så la jeg meg.

Lørdag:

Jeg stod opp i 1200-tida. Så gikk jeg ned. Mamma og Johannes skulle til Sulis på hytta, men Johannes hadde prestert å glemme skiskoene på skolen. Og ingen lærere var i Røsvik. Så ble det skriking -.-
Men i fire-tida fikk mamma tak i skoene og endelig kunne de dra! Jeg var alene. Jeg så Fritt Vilt og spiste en slush. I åttetida i kveld stekte jeg meg kjøttdeg, men mesterkokken meg klarte å gjøre slik at kjøttet ble nesten svidd utenpå og rå inni. Vil du at jeg skal lage mat til deg? Tenk en gang til. Så så jeg Pirates Of The Caribbean tre.
Facebook og missbimbo var neste på timeplanen. Og nå er det liksom ikke noe annet å gjøre. Karoline har tenkt seg hit i kveld. Og i morgen kommer mamma og Johannes hjem. Sikkert tidlig også ._.

Så får jeg håpe at jeg ikke glemmer å blogge i morgen. Typisk meg at jeg alltid må glemme det.
Gahh. Nå har jeg skrevet lenge. Og jeg begynner å bli veldig trøtt.
Vel... BLOGGES! :D

Ingen kommentarer: