tirsdag 10. mars 2009

Kongsberg

Vel. Siden jeg nå er i Kongsberg og har et trådløst nett med full styrke (eller hva det heter), så kan jeg jo skrive littepitt.

I går kl. 1510 begynte vi å kjøre fra Røsvik. Jeg hadde pakket kofferten (i siste liten). Så ca. kl. 1545 var vi på Fauske. Så dro vi til Ina. Så kl. 1600 skulle Wenche kjøre oss til Bodø til flyplassen.
Da vi kom dit skrev jeg ut flybilletten min.
Vi ventet på at Ina og Terje sitt fly skulle gå til Oslo. I sekstida.
Men "mitt" fly skulle ikke gå før kl. 1905. Jeg reiste med SAS. Og faktisk var flyet i rute :p
Men iallefall. Jeg fikk sete 07A og jeg fikk hele raden med tre seter alene. Snakker om luksus!

Da vi var oppe i lufta hadde jeg veldig lite å gjøre. Så jeg leste litt i boka som jeg har lånt. Ehh... Ja: "Fear and Loathing in Las Vegas". Og den er på engelsk så jeg fikk lest bare tre kapitler.

Da vi kom til Gardemoen klarte jeg det uunngåelige. Jeg gikk feil. :D
Det må jo bare skje hvis man skal sende meg på et fly alene til en plass jeg ikke har vært før. Eller, jeg har jo vært på Gardemoen et par ganger, men bare å reise da.
Så jeg gikk fram og tilbake i det lange rommet. Så måtte jeg gå den baklengse veien i sikkerhetskontrollen xD.
Vel, jeg vaste i ca. en time der inne :O :D

Så tok det ca. 1,5 time å kjøre til Kongsberg. Da vi kom fram spiste jeg to vafler med jordbærsyltetøy og rømme. Så drakk jeg litt appelsinjuice. Og heyhey. Jeg fikk soverommet (det er jo bare ett soverom her). Jeg fikk et webcamera fordi pappa ikke likte at det skulle henge over skjermen. Så fikk jeg en eske med noe "dag din egen slush"-opplegg. Som jeg og Johannes altså da skal dele.

Klokka ble vel nesten to før jeg la meg. Så stod jeg opp kl. 1241 i dag. Hehe, det er en digital klokkeradio her. Så jeg vet alltid tiden *skryte* XD

Resten av dagen helt til nå (1348) har jeg nerdet på facebook, missbimbo, nettby, freia og denne bloggen. Så har jeg planer om å se film i dag (nei, ikke Edward Saksehand).
Men en ting er sikkert: jeg skal til Oslo i dag. Så skal jeg se om jeg finner meg en iPod-ledning. Siden jeg, rotekoppen, har klart å rote den bort.
Jaja, så får vi se hva som skjer i dag.

Blogges! :D

Ingen kommentarer: