onsdag 4. mars 2009

Jeg er flink!

Ja faktisk! Dette er andre dagen på rad jeg blogger. Ingen mellomrom!
Så.. I dag stod jeg opp kl. 0710. Jeg gikk ned og koste med Tyra og opp igjen og koste med Pooshan. Og som normalt ble ingen skole-greier gjort før kl. 0800. Så nok en gang fikk jeg det travelt. Men det deiligste av alt var at jeg slapp å tenke på leksene. Ja for de gjorde jeg jo i går. Og som jeg lovet, gjorde jeg matteleksa.
I førstetimen fikk vi lekseprøve. Vi skulle skrive alt vi husket om Jens Bjørneboe og Tarjei Vesaas. Jeg fikk 5- på den! :D
Så hadde vi KRL og Samfunnsfag. I geografi hadde skulle vi nok en gang reise oss å si de hovedstedene i Europa vi hadde til i dag. Etter det hadde vi en slags huskeprøve. Der hadde Edel skrevet opp et ark fylt med land i Europa. Så var det vår oppgave å skrive inn hovedstedene. Jeg tror jeg svarte rett på alle, men vi har jo ikke fått dem tilbake.
Mer spesielt har vi ikke hatt på skolen (Lekseprøve i nami, hele ungdomsskolen samlet med Øystein og Hilde for "alvorlig prat")

Da jeg kom hjem ryddet jeg litt på rommet, luftet ut HELE rommet og hengte opp dag-for-dag-kalenderen min på veggen (med hammer!). Så spiste vi en slags skinke elns til middag. Etter det så jeg, Johannes og mamma Sleepy Hollow (som jeg har sett før).
Så dro jeg og Johannes en sparketur med Tyra.
Da vi kom hjem gikk jeg opp med PCen på rommet mitt. Så fant jeg ut at jeg hadde et trådløst nett!! (Ja, jeg har det jo enda)
Det er så gøy med et raskt nett hjemme og det er jo ikke vårt heller (A)
Jeg vet ikke hvem det er sitt, men selvom det er bare en prikk med signal så fungerer det mangedoblet så godt som det mobile.

Nå har jeg planer om å sitte her litt. Så har Sandra spurt om vi skal nedover i dag. Hvis vi får lov da :p

Så kan jeg jo også nevne at jeg savner Susi og Amber (<-- Bildet)











BLOGGES!

Ingen kommentarer: