mandag 23. mars 2009

Engelsktentamen

Okei.. Nå kom jeg nettop hjem fra skolen.. Vi har hatt engelsktentamen. Og for å si det enkelt og greit. Den kunne ikke gått mye verre! Det er jeg sikker på. Jeg var jo så svimeslått når jeg sto opp at jeg klarte å glemme heftet som vi skulle ha med. "Booklet". Og det var bare en til hver, så jeg sa ikke noe. Pluss at jeg ikke fant ordboka hjemme.
Så på del A gjettet jeg bare (utenom en tekst om en pelskåpe). Og del tre ble nesten tre sider der jeg skrev om dyr som er fanget i ZOO.

Men siden tentamen var så kjedelig og jeg ikke fant på noe å skrive, var det jo god tid til kabal og paint :D
Hoho, jeg ble pro i paint under tentamen, men jeg spilte bare to runder med kabal og jeg tapte på begge -.-

Så.. På toppen av det hele:
Når vi skriver engelsk blir det jo alltid sånn can't don't osv.. med 't i slutten.. Så var det jo typisk mange sånne jeg skulle ha med, og så klikka tastaturet! Alle de tegnene var byttet om og hulter til bulter. Tilogmed æ, ø og å gikk ikke an å skrive.. Jeg husker at ' var byttet ut med æ. Men æ var ikke på '-tasten..
Fy f... det er irriterende!

Noe annet som fristet faretruende mye var å slå på en sang. Nærmere bestemt
Vanessa Paradis - Des Que J'te Vois (som jeg hører på nå(h)). Syke hvis jeg hadde gjort det, med fullt volum! :D

Men! For å komme litt videre i tentamen så kan jeg vel fortsette på det der pro-greiene i paint.
Midt i tentamen satt jeg å tegnet. Så gikk Annika ut (og da måtte hun gå forbi meg). Så kom hun tilbake og så tegningen jeg holdte på med. Hun gav med et rart/morsomt blikk, og det gjorde så jeg holdte på å få latterkrampe MIDT I TENTAMEN!!! Metoden min for å unngå sånt er å tenke på alle dyrene som er døde (som jeg "kjente" altså..) og hvordan de døde. Da unngår jeg latterkrampe (i en stund).
Her er det skadeforårsakende bildet:



SÅ!
Nå skal jeg spise litt også skal jeg sitte litt på missbimbo (HVA ER DET MED DET SPILLET????)
og til sist skal jeg spille litt sims (Ånei, jeg ble bitt av basillen i natt)

Ingen kommentarer: